Slaptažodžio keitimas

Processing

Pristatymas ir Atsiėmimas

Šios sąlygos galioja tik perkant prekes internetinėje parduotuvėje www.lemora.lt (visais kitais atvejais pristatymo kainos yra derinamos individualiai).
Pristatymas
nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
NEMOKAMAS ATSIĖMIMAS
artimiausiame sandėlyje.
Atsiėmimo terminai (preliminarūs):
svarbu
SvarbuEsant nenumatytoms aplinkybėms atsiėmimo terminas gali būti ilgesnis nei nurodyta aukščiau. Apie bet kokį pasikeitimą mes visada informuojame asmeniškai telefonu ir/arba el. paštu.
* Prekių pervežimas tarp sandėlių, pvz. Klaipėda-Vilnius, Šiauliai-Vilnius, Panevėžys-Vilnius, Šiauliai-Panevėžys, Šiauliai-Klaipėda, Panevėžys-Klaipėda užtrunka ir atsiėmimo pasirinktame sandėlyje terminas gali būti žymiai ilgesnis nei 7 d.d.
Atsiėmimo sąlygos:
Apie paruoštą atsiėmimui užsakymą visada informuojame el. laišku ir / arba skambučiu bei SMS žinute - nurodome užsakymo patvirtinimo (jei už prekes neatsiskaityta) arba važtaraščio (jei už prekes atsiskaityta) numerį.

Jei užsakymas apmokėtas, laukiame atvykstant per 7 d.d., jei neapmokėtas - per 3 d.d. Vėliau užsakymas būna atšauktas ir užsakytos prekės sugrįžta atgal į prekybą.

Prekybos salone galima atsiskaityti tiek grynaisiais pinigais, tiek banko kortele.

Atsiimant užsakymą su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą bei žinokite užsakymo patvirtinimo / važtaraščio numerį. Jei prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją, o jei pirkėjas juridinis asmuo - turėkite įgaliojimą.
Prekybos salonai

Raskite artimiausią
padalinį:

Pristatymo terminai (preliminarūs):
svarbu
SvarbuEsant nenumatytoms aplinkybėms pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei nurodyta aukščiau. Apie bet kokį pasikeitimą mes visada informuojame asmeniškai telefonu ir/arba el. paštu.
* Prekių pervežimas tarp sandėlių, pvz. Klaipėda-Vilnius, Šiauliai-Vilnius, Panevėžys-Vilnius, Šiauliai-Panevėžys, Šiauliai-Klaipėda, Panevėžys-Klaipėda gali užtrukti  2-12 darbo dienų arba net ilgiau (iš šių sandėlių  i kitus sandėlius vežame prekes tik tada, kai susidaro pilnas krovinys)
Pristatymo kainos skaičiuoklė
Pristatymo kaina priklauso nuo bendro prekių svorio ir kuriame Lietuvos rajone reikės pristatyti.
Kurjeris -
Automobilis be lifto -
Automobilis su liftu -
Automobilis su keltuvu -
svarbu
Svarbu Iškrovimo paslaugos neteikiame! Galimas tik prekių iškėlimas pasirinkus pristatymo būdą "Automobilis su keltuvu".
Pristatymo kainos
I ZONA: pristatymo adresas yra Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio rajonuose.
II ZONA: pristatymo adresas yra likusioje Lietuvos dalyje.*
III ZONA: pristatymo adresas yra Biržų r. sav., Druskininkų sav., Ignalinos r. sav., Joniškio r. sav., Lazdijų r. sav., Mažeikių r. sav., Pagėgių sav., Rokiškio r. sav., Skuodo r. sav., Šalčininkų r. sav., Švenčionių r. sav., Tauragės r. sav., Telšių r. sav., Utenos r. sav., Varėnos r. sav., Visagino sav., Zarasų r. sav.
Prekių svoris Tūris
iki 35 kg 0,14 m³
35 kg - 1 500 kg iki 10 m³
iki 5 000kg iki 30 m³
iki 10 000 kg iki 40 m³
iki 20 000 kg iki 90 m³
Kurjeris
7 € 7 € 7 €
 
 
 
 
Automobilis be lifto
25 € 30 € 55 €
35 € 55 € 80 €
45 € 65 € 90 €
60 € 80 € 105 €
120 € 170 € 195 €
Automobilis su liftu
 
45 € 65 € 90 €
55 € 75 € 100 €
70 € 90 € 115 €
 
Automobilis su keltuvu
 
125 € 205 € 230 €
125 € 205 € 230 €
125 € 205 € 230 €
230 € 390 € 415 €
* Dėl pristatymo kainos į Kuršių Neriją reikia derinti iš anksto telefonu +370 638 22222 ar el. paštu [email protected]
Prekių pristatymas:
Prekės pristatomos darbo dienomis 8:00-17:00 val. iki kliento kiemo ar statybinės aikštelės, o jei privažiavimo nėra ar jis netinkamas - iki artimiausios vietos.
Apie konkretaus užsakymo planuojamą pristatymo dieną bei laiko intervalą (išskyrus Kurjerį) informuojame el. paštu ir/arba telefonu.
Pristatymo dieną prieš atvažiuodamas su Jumis susisieks vairuotojas / kurjeris.
Užsakius prekių iš skirtingų sandėlių, jos gali būti pristatytos skirtingu metu - už tai papildomas mokestis netaikomas.
Pristatymo būdai:
Maksimalus prekių iškrovimo laikas yra 1 val. nuo transporto atvažiavimo į objektą. Jei planuojama užtrukti ilgiau taikomas papildomas mokestis - apie ilgesnį išsikrovimo laiką būtina informuoti mus!

Jeigu krovinys nepristatomas dėl ne nuo vairuotojo priklausančių aplinkybių, klientas privalo apmokėti transporto išlaidas.
Dažniausiai užduodami klausimai apie pristatymą
1. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekes pristatome per:
  • 1-2* darbo dienas, jei visos prekės yra pagrindiniame konkretaus miesto sandėlyje (Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose).
  • 2-7* darbo dienas, jei prekės yra skirtinguose vieno miesto sandėliuose.
  • 2-14* darbo dienų, jei prekės yra skirtinguose miestuose.
  • 2-21* darbo dieną, jei prekė turi būti atsiųsta iš gamintojo sandėlio.
*Retais atvejais pristatymo terminai gali būti ilgesni.
2. Kodėl tokie platūs pristatymo terminų intervalai?
Pristatymo terminas priklauso nuo prekių kiekio, svorio, tūrio, konkretaus pristatymo adreso bei pervežimo tarp sandėlių arba iš gamyklos galimybių. Pvz., užsakėte nedidelį kiekį prekių, kurias reikia pervežti iš kito sandėlio, miesto ar šalies, dažniausiai reikia sulaukti didesnio krovinio ir prie jo pridėti mažesnį užsakymą. Kartais didesnis krovinys atsiranda labai greitai, o kartais reikia palaukti ir kelias savaites.
3. Kaip žinoti kiek yra prekių konkrečiame sandėlyje?
Svetainėje lemora.lt prie kiekvienos prekės yra nurodyti prekės likučiai, kurie yra atnaujinami darbo dienomis vieną kartą per valandą.
4. Ką daryti, jei mano užsakymas vėluoja?
Jeigu viršytas preliminarus pristatymo terminas, nedelskite, kreipkitės į vadybininką, kuris vykdo jūsų užsakymą. Jei nepavyksta susisiekti su vadybininku, rašykite el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 638 22222.
5. Kodėl negalite atsiųsti prekės per paštomatą?
Smulkias prekes, mes siunčiame per kurjerius, tačiau dauguma prekių yra didesnių gabaritų nei galima sutalpinti į paštomatą arba kai kurių medžiagų (pvz., įvairių skysčių, dažų, gruntų) siuntimas per paštomatus yra draudžiamas.
6. Kur galiu stebėti savo užsakymą?
Užsakymo būseną galite patikrinti paspaudę šią nuorodą: https://lemora.lt/informacija-apie-uzsakyma
7. Kokios yra pristatymo kainos?
Pristatymo kaina priklauso nuo prekių svorio, tūrio, adreso ir pristatymo būdo. Ji gali svyruoti nuo 0 iki 400 eurų ar daugiau. Tikslią kainą matysite trečiame pirkimo krepšelio žingsnyje.
8. Ar vežate nemokamai?
Jei perkate prekių už daugiau nei 100 eurų ir jas galima pristatyti kurjeriu, pristatymas jums kainuos 0 eurų. Dar yra tam tikrų prekių , kurių perkant konkretų kiekį, pristatymas bus nemokamas pvz. >30 m3 polisterolo ar perkant pilną mašiną tam tikrų blokelių be iškrovimo paslaugos ir t.t.
9. Kas atsitiks, jei nebūsiu namie pristatymo metu arba negalėsiu atsiliepti telefonu?
Prekes pristatysime tik tada, kai būsite namuose jūs ar kitas atsakingas asmuo. Prieš pristatymą vairuotojas paskambins. Jei neatsiliepsite, užsakymas nebus pristatytas.
10. Ar vairuotojai padeda iškrauti prekes?
Vairuotojai nepadeda iškrauti prekių, nebent užsakėte transportą su kranu (fiskaru). Tokiu atveju vairuotojas iškels krovinį ant žemės, o objekte turi būti jūsų stropuotojas (asmuo, kuris atkabins trosus).
11. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?
Prieš iškraunant prekes, būtina jas vizualiai apžiūrėti. Jei pastebėjote pakuočių pažeidimus ar kiekio neatitikimus, jie turi būti užfiksuoti iškart. Kiti pažeidimai, pastebėti po pakuotės išardymo, gali būti fiksuojami per 14 dienų. Visus pažeidimus reikia nufotografuoti ir pranešti vadybininkui.