Maksimalus prekių iškrovimo laikas yra 1 val. nuo transporto atvažiavimo į objektą. Jei planuojama užtrukti ilgiau taikomas papildomas mokestis - apie ilgesnį išsikrovimo laiką būtina informuoti mus!
Jeigu krovinys nepristatomas dėl ne nuo vairuotojo priklausančių aplinkybių, klientas privalo apmokėti transporto išlaidas.
Dažniausiai užduodami klausimai apie pristatymą
1. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekes pristatome per:
- 1-2* darbo dienas, jei visos prekės yra pagrindiniame konkretaus miesto sandėlyje (Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose).
- 2-7* darbo dienas, jei prekės yra skirtinguose vieno miesto sandėliuose.
- 2-14* darbo dienų, jei prekės yra skirtinguose miestuose.
- 2-21* darbo dieną, jei prekė turi būti atsiųsta iš gamintojo sandėlio.
*Retais atvejais pristatymo terminai gali būti ilgesni.
2. Kodėl tokie platūs pristatymo terminų intervalai?
Pristatymo terminas priklauso nuo prekių kiekio, svorio, tūrio, konkretaus pristatymo adreso bei pervežimo tarp sandėlių arba iš gamyklos galimybių. Pvz., užsakėte nedidelį kiekį prekių, kurias reikia pervežti iš kito sandėlio, miesto ar šalies, dažniausiai reikia sulaukti didesnio krovinio ir prie jo pridėti mažesnį užsakymą. Kartais didesnis krovinys atsiranda labai greitai, o kartais reikia palaukti ir kelias savaites.
3. Kaip žinoti kiek yra prekių konkrečiame sandėlyje?
Svetainėje lemora.lt prie kiekvienos prekės yra nurodyti prekės likučiai, kurie yra atnaujinami darbo dienomis vieną kartą per valandą.
4. Ką daryti, jei mano užsakymas vėluoja?
Jeigu viršytas preliminarus pristatymo terminas,
nedelskite, kreipkitės į vadybininką, kuris vykdo jūsų užsakymą. Jei nepavyksta susisiekti su vadybininku, rašykite el. paštu
[email protected] arba skambinkite telefonu
+370 638 22222.
5. Kodėl negalite atsiųsti prekės per paštomatą?
Smulkias prekes, mes siunčiame per kurjerius, tačiau dauguma prekių yra didesnių gabaritų nei galima sutalpinti į paštomatą arba kai kurių medžiagų (pvz., įvairių skysčių, dažų, gruntų) siuntimas per paštomatus yra draudžiamas.
6. Kur galiu stebėti savo užsakymą?
7. Kokios yra pristatymo kainos?
Pristatymo kaina priklauso nuo prekių svorio, tūrio, adreso ir pristatymo būdo. Ji gali svyruoti nuo 0 iki 400 eurų ar daugiau. Tikslią kainą matysite trečiame pirkimo krepšelio žingsnyje.
8. Ar vežate nemokamai?
Jei perkate prekių už daugiau nei 100 eurų ir jas galima pristatyti kurjeriu, pristatymas jums kainuos 0 eurų. Dar yra tam tikrų prekių , kurių perkant konkretų kiekį, pristatymas bus nemokamas pvz. >30 m3 polisterolo ar perkant pilną mašiną tam tikrų blokelių be iškrovimo paslaugos ir t.t.
9. Kas atsitiks, jei nebūsiu namie pristatymo metu arba negalėsiu atsiliepti telefonu?
Prekes pristatysime tik tada, kai būsite namuose jūs ar kitas atsakingas asmuo. Prieš pristatymą vairuotojas paskambins. Jei neatsiliepsite, užsakymas nebus pristatytas.
10. Ar vairuotojai padeda iškrauti prekes?
Vairuotojai nepadeda iškrauti prekių, nebent užsakėte transportą su kranu (fiskaru). Tokiu atveju vairuotojas iškels krovinį ant žemės, o objekte turi būti jūsų stropuotojas (asmuo, kuris atkabins trosus).
11. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?
Prieš iškraunant prekes, būtina jas vizualiai apžiūrėti. Jei pastebėjote pakuočių pažeidimus ar kiekio neatitikimus, jie turi būti užfiksuoti iškart. Kiti pažeidimai, pastebėti po pakuotės išardymo, gali būti fiksuojami per 14 dienų. Visus pažeidimus reikia nufotografuoti ir pranešti vadybininkui.