Netikusią ar nepatikusią prekę, pirktą www.lemora.lt internetinėje parduotuvėje, grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo.
Norint tą padaryti, reikia turėti sąskaitą faktūrą ir kreiptis į užsakymą vykdžiusį vadybininką (kontaktus rasite el. laiške / sąskaitoje) - jis įvertins grąžinimo sąlygų atitikimą ir informuos apie tolimesnę eigą.
Grąžinant prekę sandėlyje turite pateikti sąskaitos faktūros numerį (pvz. LEM ...) arba krovinio važtaraščio numerį (pvz. VA...).
- Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
- Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
- Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Lemora.
Grąžinimo nepriimsime, jei:
- prekė pažeista ir pažeidimas atsirado dėl kliento kaltės;
- prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
- prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
- klientui užsakius, prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;
- prekė buvo atsivežta iš kito mūsų sandėlio spec. kliento pageidavimu;
- prekės nuolat nesandėliuojame savo sandėliuose, t.y. prekės kortelėje ji turi kažkurią iš žymų:
"Pristatymas / atsiėmimas 2-21 d.d."
"Pristatymas 2-7 d.d."
"Prekė yra gamintojo sandėlyje."
* LR civilinis kodeksas. Šešta knyga. Prievolių teisė 6.22810 straipsnis.