Slaptažodžio keitimas

Processing

Garantija

Internetinėje parduotuvėje www.lemora.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:
  • garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
  • ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.

Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.


Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:

  • prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
  • bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.

Krovinio pažeidimo fiksavimas pristatymo metu

  • Prieš iškraunant prekes, jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.
  • Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.
  • Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.
  • Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).
  • Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai, turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!
  • Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.
  • Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.
  • Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.

Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti el. paštu [email protected] arba savo asmeniniam vadybininkui.


Grąžinimo sąlygos

30 dienų grąžinimo garantija!

    Netikusią ar nepatikusią prekę, pirktą www.lemora.lt internetinėje parduotuvėje, grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo.

    Norint tą padaryti, reikia turėti sąskaitą faktūrą ir kreiptis į užsakymą vykdžiusį vadybininką (kontaktus rasite el. laiške / sąskaitoje) - jis įvertins grąžinimo sąlygų atitikimą ir informuos apie tolimesnę eigą.
     
    Grąžinant prekę sandėlyje turite pateikti sąskaitos faktūros numerį (pvz. LEM ...) arba krovinio važtaraščio numerį (pvz. VA...)
    • Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
    • Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
    • Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Lemora.
    Grąžinimo nepriimsime, jei:
    • prekė pažeista ir pažeidimas atsirado dėl kliento kaltės;
    • prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
    • prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
    • klientui užsakius, prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;
    • prekė buvo atsivežta iš kito mūsų sandėlio spec. kliento pageidavimu;
    • prekės nuolat nesandėliuojame savo sandėliuose, t.y. prekės kortelėje ji turi kažkurią iš žymų: 
    "Pristatymas / atsiėmimas 2-21 d.d."
    "Pristatymas 2-7 d.d."
    "Prekė yra gamintojo sandėlyje."
    * LR civilinis kodeksas. Šešta knyga. Prievolių teisė 6.22810 straipsnis.