Lietuvoje paskelbus karantiną, įsigalioja šie Lemora klientų aptarnavimo pasikeitimai:

 

DIDMENINĖ prekyba vykdoma: užsakymai bus priimami telefonu ar el. paštu – susisiekite su savo vadybininku ir užsakytos medžiagos bus pristatytos samdomu transportu į objektą arba prekės bus išduodamos be tiesioginio kontakto.

Visas sąlygas susiderinsite su Jūsų įmonei priskirtu vadybininku.

Mažmeninės prekybos salonai nedirbs.

Prekių atsiėmimas vietoje negalimas.

INTERNETINĖ prekyba: užsakymai bus pilnai vykdomi ir pristatomi transportu kliento nurodytu adresu.

Prekes pristatome per 1-3 darbo dienas*:

jeigu visos užsakytos prekės yra viename sandėlyje ir pristatymo adresas yra tame pačiame mieste, kaip ir Lemoros sandėlis. 

Prekes pristatome per 3-9 darbo dienas*:

jeigu prekės yra skirtinguose  sandėliuose arba skirtinguose miestuose

Prekių atsiėmimas vietoje negalimas.

Visi neapmokėti pirkimai bus anuliuoti.

 

 

SVARBU!

 

  • * išimtinais atvejais pristatymo terminas gali būti ilgesnis – su kiekvienu užsakymą pateikusiu klientu susisieksime asmeniškai ir informuosime apie situaciją.

  • Galimas apmokėjimas per el. bankininkystę arba išankstiniu pavedimu, o didmenos klientams – pagal sutarties sąlygas.

  • Atsiskaitymas grynais pinigais ir kortele nebus vykdomas.

  • Prekių grąžinimas karantino laikotarpiu nebus vykdomas. Grąžinimo terminai bus pratęsti neskaičiuojant karantino laikotarpio.